Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; збережені всі ярлики і заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. При дотриманні вказаних вище умов усі товари, розміщені в групах на сайті, підлягають поверненню/обміну. Заявки на повернення приймаються на пошту компанії. Для проведення операції потрібно описати причину для повернення/обміну. Повернути/обміняти можна лише невикористані товари в збереженою упаковці. Товар, який був використаний, пошкоджений або втратило свої споживчі властивості, поверненню не підлягає. Повернення коштів здійснюється шляхом переказу коштів на картку покупця або післяплатою служби доставки. Фізичний повернення можна здійснити за адресою м. Суми, провулок Монастирський 3, Магазин "ПРЯЖА"
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.